DHL
22 februari fick de min diskbänk levererad av Bygghemma. 29 februari kom jag på att jag inte fått någon avisering och ringde de. Den hade fastnat på deras lager men han skulle se till att den kördes ut till ombudet. Ombudet? Det är en diskbänk! Ok inte den största men ändå.
4 mars ringer jag igen. Då har den igen fastnat (vad fastnat innebär vet jag inte…). De lovar att senast måndag kan jag hämta den, jag behöver inte vänta på avisering utan bara gå till ombudet med mitt kollinummer. Tur att jag inte gjorde det. Idag ringer jag igen. Den ska vara på väg ut säger hon, den står fortfarande på er terminal enligt er hemsida sa jag och dessutom skulle den varit ute igår. Jag vill ha den hemkörd. Nej det går inte. Då vill jag att du lägger in ett klagomål. Så det gör hon. Två minuter senare ringer någon från DHL och ber om ursäkt och hon ska personligen se till att detta löser sig idag. Efter lunch ringer en ny människa på DHL och säger att de ska köra ut den. TACK! 🙂 Äntligen! Mamma gick upp och tog emot så nu är den hemma!